lørdag den 21. december 2013

Julepyntsudveksling: Kræmmerhus med krøllet hank

Jeg har deltaget i Sines julepyntsudveksling
Jeg var med i retro gruppen sammen med Susanne, Tina og Anja.
Jeg synes at kræmmerhuse med krøllet hank er retro (og de skal selvfølgelig fyldes op med slik!) og så måtte de blive i retro tapet.

Nogle har fået blondekant foroven og andre er helt simple.



Jeg viser også snart hvad jeg har fået i bytte 

Sine er en af mine meget trofaste læsere, så jeg ved hun også læser med her. Tusind tak for en hyggelig lille leg Sine - og til jer andre, så kig forbi hendes blog. Den er et besøg eller flere værd.

1 kommentar:

  1. Skylder også at nævne at Anne-Mette (http://femthe.blogspot.dk/) også var med til at arrangere den lille juleleg. Det var faktisk hende der kom på idéen, så fik vi viderudviklet den i fællesskab. Jeg er virkelig glad for at du havde lyst til at være med. Det er gået over al forventning med deltagelsen. Vi havde slet ikke turde håbe på at der var så mange der ville være med. Dejlige ting du har fået produceret til legen.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!